بیوگرافی کاکا
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:بیوگرافی کاکا, | 20:29 | نویسنده : ali shafiee

نام کامل:ريکاردو ايزکسون داس سانتوز ليته ملقب به کاکا

متولد: 22آوريل 1982 در شهر برزيليا،پايتخت کشور برزيل

نام پدر : بوسکو ايزاکسون پريرا ليته مهندس راه و ساختمان

نام مادر: سيمون کريستيانو داس سانتوز ليته دبير زيست شناسي

نام برادر: رودريگو ايزاکسون داس سانتوز ليته فوتباليست در تيم ريميني سري ب ايتاليا

 

دين: مسيحي پروتستان(گرايش به دين اسلام شايعه بود)

 

رنگ مورد علاقه: سفيد

آشاميدني مورد علاقه:آب

بازيگر مورد علاقه: جوليا رابرتز، تام هنکس

موسيقي : موسيقي کليسا

 

فيلم مورد علاقه:گلادياتور.تروي

 

کتاب مورد علاقه: انجيل

 

 

کاکا در اغاز دوره بازيگريش در تيم سائوپائولو سپري کرد وبا سعي و کوشش خود توانست

 

عضو تيم بزرگان اين تيم شود.

 

 

کاکا بتدريج تيم ساپالو را ترک کرد وبه تيم مطرح ايتالياي و يکي از بزرگترين تيم باشگاه اث ميلان پيوست

 

 

کاکا با دختر مدير نمايندگي شرکت کريستين ديور در برزيل که متولد: 1987 که با اين ميزان تحصيلات مي خواد وارد تجارت بشه در سن 16 سالگي با کاکا نامزد شدند و 2005/12/23 در هتل هايت سائوپائو لو که اولين بار همديگر رو اونجا ديده بودند با هم ازدواج کردند. علاوه بر اين کارولين اضافه بر پرتغالي که زبان مادريشه به زبان هاي انگليسي، اسپانيايي، فرانسوي،ايتاليايي مسلطه

کاکا در مصاحبه با مجله نوولا ازدواج با کارولين را بهترين تصميم خود بعد از پيوستن به ميلان عنوان کرد.اين تک ستاره برزيلي گفت:«برزيل،ميلان و کارولين به همراه خانواده ام زيباترين چيزها در زندگي ام هستند و آنها را عاشقانه دوست دارم.26 دسامبر 2005بي نظيرترين روز زندگي ام بود.خوشحالم که در شهر سائوپائولو با کارولين ازدواج کردم.من‌ و کارولين‌ مدت‌ زيادى‌ است‌ که‌ همديگر را مى‌شناسيم‌ و هميشه‌ او را دوست‌ داشته‌ام. کارولين‌ درس‌ مى‌خواند و به‌ تازگى‌ هم‌ در زمينه‌ طراحى‌ لباس‌ با جورجو آرمانى‌ که‌ از دوستان‌ خانوادگى‌ ما به‌ حساب‌ مى‌آيد کار مى‌کند. او استعداد زيادى‌ دارد و مطمئن‌ هستم‌ در راهى‌ که‌ پيش‌ گرفته‌ موفق‌ خواهد شد. خوشحالم‌ در کنار کارولين‌ زندگى‌ مى‌کنم.

 

در دسامبر روز جمعه ريکاردو کاکا در حضور600 مهمان از قبيل (رونالدو كافو روبرتوكارلوس كارلوس البرتو پويرا) با کارولين فرزند نماينده کمپاني «ديور»،در شهر سائوپائولوي برزيل ازدواج کرد.

 

 

اتومبيل راني را بسيار دوست دارد.اگر فوتباليست نمي شد در تيم فراري خاطره «آيرتون سنا»را زنده ميکرد.او قهرمان ورزشي کاکا در اين رشته و فرمول يک مي باشد.از سوارشدن و سرعت با اتومبيل هاي مسابقه اي لذت مي برد.

 

 

او طرقدار تيم فراري است.به عقيده او فراري بي رقيب ترين تيم اتومبيل راني در جهان است.کاکا از زماني که آيرتون سنا در آن عضويت داشت عاشق اين تيم بوده.با اينکه سن کمي داشته ولي او را خيلي دوست داشته است.او معتقد است براي برزيلي ها سنا يک قهرمان ملي است.به عقيده او شوماخر، باريچلو و آلونسو از بهترين رانندگان فرمول يک جهان هستند.او همچنين والنتينو روسي را جسورترين راننده اي مي داند که تا به امروز روي پيست هاي موتورسواري ديده است.روسي يکي از دوستان نزديک کاکاست.کاکا هم چندين بار مسابقاتش را از نزديک ديده است.ولي چون رابطه خوبي با موتورسيکلت ندارد اصلا دوست ندارد جاي روسي باشد.اما او را به خاطر مهارت هايش مي ستايد.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ